reklama

pekné ráno.

Je sobota ,pol siedmej ráno, pekný májový deň sa ukazuje vonku .Na trhovisku u nás na ulici je také tiché rušno ,ako keby ešte predávači , aj ľudia ešte dospávali - proste „klídek", keď tu zrazu hlasné prenikavé trúbenie auta niekolko krát za sebou a výkrik do toho hluku..."Ty ch...u, to co robíš ,ši šlepy?!?! Všetci strnuli a obzerali sa ,čo sa deje .Pozerali sa na staručkú škodovku za volantom ktorej sedel starší pán ,ktorému sa na prvý krát nepodarilo dobre zaparkovať, tak chcel trocha cúvnuť a vyrovnať autíčko podľa parkovacích predpisov a asi na tridsať centimetrov sa priblížil nárazníkom k peknému nablýskanému Renaultu .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič sa nestalo, žiaden dotyk , starší pán normálne zastavil ,hodil jedničku a zaparkoval ako ma l,ale to už tamten medzitým vybehol z brunátnou tvárou , bordový od zlosti z auta a začal trieskať po streche škodovky a nadávať pánovi do k.k.tov, starých ch..ov - nechápal som......nezúčastnil som sa konca tejto frašky ,lebo žena ma ťahala za rukáv ,aby sme pokračovali ďalej v nákupoch ,lebo sa na to nemohla dívať,ale pokazilo mi to celý deň. Stále sa mi vracal ten obraz z toho rána pred oči a neprestával mi zamestnávať myseľ - neustále mi chodila po rozume jedna myšlienka. "To sa ozaj budeme musieť najprv všetci medzi sebou pobiť a poniektorí aj pozabíjať, aby sme boli na seba slušní? Ozaj k sebe nenájdeme my, ako jeden národ cestu k tomu aby sme držali spolu a aspoň na chvíľočku sa na seba usmiali a povedali si zopár pekných slov? Tak to vyzerá že asi nie. Pokiaľ sa nezbavíme takých hulvátov a parazitov vo všetkých sociálných vrstvách ,aj medzi politikmi, takéto hrubé nadávky sa budú stupňovať až do určitého bodu, kedy sa sami zničíme trebárs vzájomným sa vyzabíjaním z „lásky k blížnemu" .A keď tu ostane zopár posledných ,ktorí toto prežijú ,tak si konečne možno uvedomia , aký sme boli idioti......a možno nie....

Martin Jurišín

Martin Jurišín

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný pracujúci človek v strojárskom odbore.Milujem Olympic a IMT.Smile - venujem sa vareniu,internetu a svojej manželke - nerád spím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu